Día doscientos sesenta y dos, sábado - Dag 262, lördag

Alltså det här var lätt den skönaste morgonen på det här året! Jag sov tills jag vaknade AV MIG SJÄLV. Hade glömt hur det kändes, faktiskt. Så ja, det kunde ju inte bli annat än en bra dag det här.

Jag har skrivit litegrann på uppsatsen, haft pedikyr och manikyr på både Amanda och mig själv och hunnit kolla några avsnitt Chicago Hope, fastän klockan var elva innan jag gick upp. Bra tycker jag.

Sen till kvällen var det dags för Alsur igen. Grundidén var att vi skulle gå med Jenny och hennes kompis, men vi blev totalt åtta stycken! Bra bra. Vi åt så det sprutade ur öronen, både potatis och efterätt (och ja, faktiskt lite annat också däremellan).

Nästan hela gänget på en och samma bild

Vi hade det inte ett dugg bra, inte det minste

Inte bästa skärpan kanske, men bästa potatisen och bästa mojiton och bästa Mandan

Stackars oss..

Himla bra kväll det här ändå. Att det ska känna så himla bra hela dagen bara av att få sova ordentligt, det var inte illa det. Inte illa alls. Nu ska jag snart hoppa i säng och håller tummarna för samma tur imorgon!

Inga kommentarer: