Día doscientos sesenta y tres, domingo - Dag 263, söndag

Åh gud vilken händelserik dag. Eller inte.

Det blev ingen repris på att vakna skönt av sig själv men jag låg i protest kvar och kollade på Chicago Hope tills jag höll på att kissa på mig, och sen en stund till bara för att. Sen har dagen gått åt att jobba med uppsatsen, ta paus från uppsatsen och att glo på uppsatsen. Lite har blivit gjort, men jag hade kanske tänktmig mer. Men så kan det vara! Måndag och tisdag lär vikas åt att läsa på tentan, så får uppsatsen bli ett senare problem. Snart vill jag ju ha sommarlov!

Apropå sommarlov så verkar det inte bli så himla mycket alls av den varan för det kommer verkligen gå i ett när jag väl landat i Sverige. Men några dagars vila ska jag nog kunna sno åt mig i Bråten innan det är dags att måla, tapetsera, packa, flytta, packa upp, börja jobba, planera bröllop, gå på konserter och vips är det augusti och skolan börjar. Men jag ser fram emot sommaren, den kommer att bli grym. Sjuttioelva kul saker att se fram emot, och baaaara fint väder har jag bestämt.

Nu ska jag INTE göra mer på uppsatsen just precis nu. Sen. Kanske. Lite ;)

1 kommentar:

Hannah sa...

Goding!! Saknar ord, för det fina du skrev om mig! (grinar som vanligt) Åh, du är bäst! Längtar tills du kommer hem och vi kan bara vara, prata och umgås! KRAM!