Día doscientos cincuenta y nueve, miércoles - Dag 259, onsdag

Happ. Idag blev det ingen simning för det gällde att ta i från tårna och läsa på om boken. Så här i efterhand kanske jag känner att jag lika gärna kunde ha simmat, den lilla tid jag lade ner på att faktiskt läsa om boken hade funnits ändå. Nåja!

Vi kom till skolan, tekniken strulade, pausen var hur lång som helst (och vi intog SISTA pauskaffet på skolan, NÅGONSIN), vi gjorde våra redovisningar och vi dog inte. På väg hem passade vi på att ta oss en kaffe och en croissant, hur värt som helst att sitta still en stund och INTE vara hemma i pluggångesten på en gång.

Jaha, och så gjorde jag och Amanda nyss VÄRLDENS godaste smoothie. Jag skojar inte, den var att dö för, som Scar skulle sagt. Mercadonas sockrade naturella yoghurt, nästan en hel mango, tre jordgubbar, en liten liten skvätt apelsinjuice och en tesked honung. OH. MY. GOD. Så god var den, faktiskt.

Nu går kvällen vidare och vi lär ta tag i morgondagens presentationen, woho. Den här gången handlar det i alla fall om våra egna uppsatser, så man har ju lite bättre koll och är FÖRBEREDD. Om man sätter igång nu vill säga. Hehe.

1 kommentar:

Hannah sa...

Hej hjärtat! Titta på den här länken http://blogg.mama.nu/cecilias-blogg/ och lyssna på låten med Chris Medina...och grina lite! Det gjorde jag, insåg även hur tacksam jag är över livet, fast man ibland bara vill springa iväg från allt. SNART kommer du hem!! kramar