Día doscientos sesenta y seis, miércoles - Dag 266, onsdag

Nu har jag gjort det här läsårets sista tenta, under förutsättning att jag inte behöver göra om den. Ska inte säga att det var en rolig tenta, men den är i alla fall gjord.

Inatt fick vi ett mail om att vi inte får stanna kvar i lägenheten de sista dagarna som det var utlovat, och att hyresvärden dessutom inte hade något alternativ som hon tidigare sa. Alltså blir det hostel eller hotell för oss sista nätterna. Det löser sig naturligtvis, men jag kunde inte somna ordentligt inatt när allt det där snurrade i hjärnan. Imorse sov jag däremot himla gött, hade inte alls någon lust att gå upp och skriva tenta!

Men den blev gjord. Jag fick en lång och givande pratstund med en ur personalen på skolan så jag fick säga vad jag tyckte om allt möjligt i lugn och ro, mysigt mysigt. Sen gick i alla fall jag och Amanda hem och sov. Hon för att hon börjar bli krasslig och jag för att.. ja.. för sympati kanske. Jag sov längst, haha! Vi somnade tio minuter in i en film, klassikern för oss.

Och nu är det kväll och dags att äta middag och kanske helt enkelt en lugn kväll! Himla välkommet, även om det inte har varit så himla "jobbiga" kvällar innan heller.

Inga kommentarer: